• Zakupowe FAQ

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania:

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT 23% – zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm.
Podczas składania zamówienia wystarczy zaznaczyć, że zakup jest dokonywany na firmę i podać dane do faktury (w tym NIP).


Czy mogę zwrócić produkt kupiony na firmę?

Tak. Na zwrot produktu przysługuje 21 dni – zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm (z wyjątkiem firm prowadzących sprzedaż sprzętu komputerowego). Zależy nam, aby każdy Klient był zadowolony z zakupu, dlatego umożliwiamy wygodny i bezproblemowy zwrot bez względu na formę zakupu. W czasie składania zamówienia, drogą mailową otrzymasz formularz zwrotu. Zachowaj go i użyj, jeśli będzie taka potrzeba. Po odesłaniu sprzętu wraz z wypełnionym formularzem, otrzymasz od nas zwrot środków na wskazany rachunek bankowy. Wszystkie niezbędne informacje o zwrotach i reklamacjach znajdziesz tu -> ZWROTY I REKLAMACJE.


Jak działa gwarancja na sprzęt poleasingowy i powystawowy?

Na wszystkie laptopy i komputery poleasingowe i powystawowe udzielamy 24-miesięcznej gwarancji sprzedawcy, również przy zakupie na firmę. Wszystkie szczegóły dotyczące warunków napraw gwarancyjnych oraz link do formularza znajdują się po poniższym linkiem: Warunki gwarancji


W jaki sposób zabezpieczacie wysyłki przed podróżą?

W naszym sklepie dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło szybko, bezpiecznie i wygodnie. Cały proces pakowania odbywa się pod nadzorem kamer. Produkty wysyłane są w specjalnie do tego przeznaczonych opakowaniach (np. laptopy w pudełkach typu fix box), które w maksymalnym zakresie separują sprzęt od ścianek bocznych. Opakowania zabezpieczamy także taśmą firmową z logo Enerson. Każda przesyłka jest ubezpieczona, dzięki czemu w przypadku jakichkolwiek problemów, możesz spać spokojnie. Jeśli podczas odbioru przesyłki zauważysz cokolwiek niepokojącego (brak lub naruszenie taśmy zabezpieczającej z naszym logo, uszkodzenie pudełka itd.) - zgłoś problem kurierowi i wypełnij protokół, abyśmy mogli dochodzić praw z tytułu ubezpieczenia.


Czy mogę dokupić dodatkowe akcesoria do laptopa?

W naszym sklepie znajdziesz mnóstwo dodatkowych akcesoriów to Twojego laptopa, m.in.:

  • zapasowy zasilacz (ładowarkę)
  • ładowarka samochodowa (zasilacz 12v)
  • nowa bateria do laptopa
  • torba lub plecak do laptopa
  • myszka przewodowa lub bezprzewodowa
  • podstawka do laptopa
  • stacja dokująca (replikator portów)
  • i wiele innych

Dla Twojej wygody, akcesoria pasujące dokładnie do wybranego modelu laptopa znajdziesz w sekcji rekomendowane produkty, znajdującej się pod dolną częścią pełnego opisu produktu. To ważne! Dobranie odpowiedniego zasilacza lub baterii do wybrnego modelu laptopa nie jest łatwe, a odnalezienie ich w gąszczu tysięcy propozycji stanowi nie lada wyzwanie dla większości kupujących. Na szczęście administratorzy sklepu Enerson zrobili to za Ciebie, dzięki czemu przy zakupie laptopa możesz po prostu dorzucić wybrany dodatek do koszyka.


Masz inne pytania?

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta:
📧 sklep@enerson.com.pl
📞 517-694-788
Z przyjemnością pomożemy i doradzimy przed zakupem.